Houvast bij crisis CrisisCentrale

Wij helpen u en uw organisatie tijdens een crisis. Kies voor 24/7 zekerheid, kies voor de Crisiscentrale.

Heeft u een acute levensbedreigende situatie of ongeval, bel dan 112.

Wilt u contact opnemen met zelfmoordpreventie, bel dan 0900-0113.

De Crisiscentrale garandeert snelheid en kwaliteit van ondersteuning tijdens crisis voor klanten met een abonnement op onze dienstverlening. Heeft u geen abonnement maar wel een crisis? Bel ons dan om te bespreken of directe hulp mogelijk is.

Zo helpen wij klanten met een abonnement

20 sec

Eerste contact

U vertelt uw casus aan onze telefonist.

15 min

Crisisadviseur

Met onze crisisadviseur bespreekt u de eerste stappen.

1 uur

Aanpak

U ontvangt een analyse en advies voor inzet van crisismanagement en/of crisiscommunicatie.

> 1 uur

Vervolginzet

Samen met onze crisisadviseur bepaalt u de eventuele vervolginzet.

Crisissituaties vragen om een integrale aanpak op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Met een abonnement kan uw organisatie 24/7 toegang krijgen tot een groot netwerk van crisisexperts.
1 loket, 1 telefoonnummer, voor al uw vragen en benodigde ondersteuning tijdens en na crisis.

Lees meer

LinkedIn Recent nieuws