Aanwezige expertises zijn onder andere:

zedenzaken, terroristische aanslagen, datalekkages, evacuaties, fraudezaken, schietincidenten, suïcide, grote ongelukken, vliegrampen, discriminatie, polarisering, cybercrime, incidenten in het buitenland, nafasemanagement, maatschappelijke onrust-cases, etc.

Daarnaast kan de Crisiscentrale op aanvraag de volgende ondersteunende diensten leveren, of praktische invulling verzorgen voor onder andere:

  • Mediawoordvoering
  • Familiewoordvoering
  • Omgevingsanalyse
  • Scenario-ontwikkeling
  • Loggen
  • Inrichten en/of bemensen call center
  • Inrichten en/of bemensen online crisis webcare
  • Psychosociale (na)zorg
  • Suïcide postventie
  • Juridisch advies
  • HR advies
  • Communicatie in de nafase

Contact

Wilt u ook partner worden? Neem dan contact met ons op om samen de mogelijkheden te verkennen. Dit kan via het contactformulier of mail naar info@crisiscentrale.nl. Bellen kan ook: 0900-1230000.