De voordelen van een abonnement

 

  • Wij zorgen dat wij voorbereid zijn op een mogelijke crisis bij uw organisatie, zodat u zo snel mogelijk advies van ons kunt ontvangen. Dit doen wij door scenario’s die bij uw organisatie voor kunnen komen te trainen, crisisprofessionals met expertise binnen uw branche aan te sluiten, en alle juridische- en prijsafspraken vooraf te maken.
  • U krijgt binnen 20 seconden een telefonist aan de lijn waar u de crisis kunt melden.
  • Binnen een kwartier wordt u teruggebeld door onze crisisadviseur om samen de crisis door te spreken en de eerste stappen te bepalen.
  • Binnen een uur ontvangt u een eerste analyse en een advies voor vervolginzet crisismanagement en/of crisiscommunicatie. Indien gewenst kan de Crisiscentrale de benodigde experts daarvoor regelen.
  • U krijgt 20% korting op het uurtarief bij een crisisinzet.
  • U krijgt een vast contactpersoon waarmee u minimaal twee keer per jaar lopende zaken door kunt spreken.

Contact

Wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, mail naar info@crisiscentrale.nl of bel ons op 0900-1230000.