De soms genadeloze buitenwereld waarin meningen en feiten van journalisten, burgers, klanten en medewerkers voortdurend met elkaar overhoop liggen, eist een doordachte aanpak. De adviseurs van de Crisiscentrale zijn ervaren professionals die – met gevoel voor bestuurlijke en organisatorische verhoudingen – organisaties helpen in tijden van tegenwind.

Wie wij helpen

Overheden helpen wij bijvoorbeeld met het beperken van negatieve sociaal-maatschappelijke impact. Private organisaties kunnen bij ons terecht voor het beperken van gevolgschade, zodat u ook in de toekomst verder kunt met uw organisatie.

Met een abonnement op de Crisiscentrale bent u verzekerd van 24/7 ondersteuning bij het effectief en efficiënt organiseren en uitvoeren van crisismanagement en crisiscommunicatie.

Organisaties die in een crisis terecht komen, hebben wellicht niet de capaciteit en/of voldoende expertise in huis om de crisis te beheersen. De snelheid en complexiteit van communicatie, en de hoge eisen die de samenleving tegenwoordig stelt aan organisaties, creëeren een grote behoefte aan ondersteuning door professionele en betrouwbare crisisadviseurs.

Ondernemers, bestuurders en organisaties kunnen een abonnement op de Crisiscentrale afsluiten om zo de benodigde kennis, hulp en informatie 24/7 paraat te hebben.

Zo helpen wij u bij een crisis

20 sec

Eerste contact

U vertelt de crisis aan onze telefonist

15 min

Crisisadviseur

Samen met onze crisisadviseur de crisis doorspreken en de eerste stappen bepalen

1 uur

Aanpak

Eerste analyse en advies voor inzet crisismanagement en/of crisiscommunicatie

> 1 uur

Vervolginzet

Samen met onze crisisadviseur de vervolginzet bepalen

Wij zorgen dat wij voorbereid zijn op een mogelijke crisis bij uw organisatie, zodat u zo snel mogelijk advies van ons kunt ontvangen.

U krijgt binnen 20 seconden een telefonist aan de lijn waar u de crisis kunt melden.

Binnen een kwartier wordt u teruggebeld door onze crisisadviseur om samen de crisis door te spreken en de eerste stappen te bepalen.

Binnen een uur ontvangt u een eerste analyse en een advies voor vervolginzet crisismanagement en/of crisiscommunicatie. Indien gewenst kan de Crisiscentrale de benodigde experts daarvoor regelen.

Onderdeel van onze 24/7 dienstverlening is ook dat een vaste contactpersoon regulier contact met u onderhoudt en minimaal twee keer per jaar een afspraak met u maakt om lopende zaken door te spreken.

Abonnement

Wilt u een abonnement op de Crisiscentrale afsluiten, of meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, mail naar info@crisiscentrale.nl of bel ons via 0900-1230000.

Contact

Wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, mail naar info@crisiscentrale.nl of bel ons op 0900-1230000.